divendres, 14 de maig del 2010

EIXIMENIS: QUI ES COMPORTA COM CAL?


Una alumna de primer batxiller científic, ensenyant als seus companys com comportar-se davant d'un mestre. Aquest comportament es divideix en quatre punts: saber atendre, aprendre a callar, intentar no marejar i respectar el teu torn.
El primer punt, saber atendre, es un dels més importants ja que sinó escoltem el que explica el mestre, suspendrem. Es un punt molt importat, però el nostre major problema es que no podem estar atents durant 50 minuts, per lo tant solem desconnectar-nos uns minuts però que en poca estona es fan amb tota l'hora de classe.
Per un altra part, aprendre a callar, però el principal problema que sofrim els alumnes es que en el moment que hem deixat de seguir la classe se'ns a fet llarg, ja no sabem per on estem i necessitem fer alguna cosa, aleshores es quan comencem a xafardejar.
El tercer punt és, doncs, intentar no marejar, es a dir, cosa molt complicada per a nosaltres! Resulta difícil evitar-ho perquè quan comences a contar alguna cosa a algú, distraus a la resta i es el moment en que la mestra et diu: callat! em poses dels nervis!
El quart punt, i per fi l'últim, el de respectar el torn; es un terme molt difícil de tractar, ja que en el moment que surt algun tema en classe i vols dir alguna cosa, necessites dir-la en el mateix moment perquè sinó després ja no te sentit, però interromps al que esta parlant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada